Skip to content
Verified account. Company monitors its reviews.

Agape Diamonds is a paying client of PissedConsumer and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

Agape Diamonds

Agape Diamonds
Reviews and Complaints

Claimed company
58
Company responses
17
Customer testimonials
Call customer care
Show reviews that mention
customer service diamonds order service concern ring customer dollars consumer upgrade
Filter review

Agape Diamonds's reply dated Jul 23, 2021 to: Denise J Bix's review

Please email customerservice@agapediamonds.com for assistance regarding your order
Denise J Bix

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Refund

Hello, my name's Denise Jean-Louis.

For some unknown reasons, my order was returned to you and had never gotten to my door. No need to send it back, whick means, i cancel tbe order.

I demand that you return the money to Affirm, so I can get a refund of the payment that i already made I'm waiting on your decision, so is Affirm. Thanks.

Loss:
$2
Preferred solution:

Full refund

Agape Diamonds's reply dated Jun 03, 2021 to: Marjorie C Pfx's review

Thank you for your review. After looking up your order we see that you returned the jewelry for a store credit and recently requested to use the store credit towards Model: RSE-SALE-1.0CT-14KW
We sent a email requesting you to verify your shipping address since your original order is 6 months old.
Please email customerservice@agapediamonds.com so we can assist you further
Marjorie C Pfx

I never was credited for return item and being billed monthly

I was told I have a credit for 588.00 dollars but never sent the credit information to order something else where is my money or credit

Loss:
$588
Preferred solution:

Full refund

Agape Diamonds's reply dated May 27, 2021 to: Guest-2572343's review

Thank you for your review. All of our responses are made by real people. Our customer service team is dedicated to answering all customer within 1 business day. You can reach us at customerservice@agapediamnds.com
Anonymous
map-marker Indianapolis, Indiana

Shopper

I am currently shopping for Diamonds. I was attracted to the company name so I decided to find out more about it.

I found many unhappy customers and the response to their review is always the same, seems like there is no human interaction. I am not buying at this location.

Agape Diamonds's reply dated Jan 14, 2021 to: DARRYL A Zvm's review

You ordered on 1/2/21 your package was shipped on 1/4/21 tracking number 9410811202555565299436 - All jewelry is made to order and does take 5-7 business days in manufacturing time before shipped from our facility. So we actually shipped this package ahead of our normal manufacturing time. The shipping method you chose at the time of purchase was our free ground shipping ( 4-6 days in transit) Your package was shipped via USPS Priority mail (2-3 days delivery time) Your package is delayed by the post office and that is unfortunate but out of our control. We have initiated a insurance claim and emailed you asking if you would like to wait for the insurance claim or if you would like us to mail you a new package.
DARRYL A Zvm

Sorry A$# Shipping and Customer Service

I understand this is not a real diamond, but what really pissed me off to start was that Fup shipping. They promise me a 7-day delivery when they took my money and this is now day 12 and my package is nowhere in sight.

IF WE ARE PAYING HUNDREDS OF DOLLARS FOR A PIECE OF GLASS, WHY IN THE *** CANT THIS CHEAP A$# COMPANY,AT LEAST SHIP IT FIRST CLASS, IF NOT VIA FEDEX.To add insult to injury that damn customer service rep state "we don't promise a shipping time".Thats BULLSH$#.

You promise me a shipping time when you took my money. WTH.

Preferred solution:

Price reduction

Agape Diamonds's reply dated Jan 11, 2021 to: Mary H Wyk's review

Thank you for shopping with Agape Diamonds!
We can certainly have these exchanged for you.
Please email our customer service department for further assistance at customerservice@agapediamonds.com
Mary H Wyk

The earrings are beautiful but I had trouble with the screw backs

None to my knowledge, thank you..

Agape Diamonds's reply dated Jul 27, 2020 to: herbert s Alc's review

Thank you for reaching out to us, All Jewelry is made to order and takes 5-7 business days in manufacturing time before shipped.
The shipping method you chose at the time of checkout will determine the time in transit once shipped from our facility.
Once your order is completed and shipped, you will be emailed your tracking number.
herbert s Alc

Check on order

I paid for Express delivery 4days ago and haven't heard from them as of yet

Loss:
$50700
Preferred solution:

Deliver product or service ordered

Testimonial
Anonymous

Great experience

I could not be happier with my experience with Agape Diamonds they went over and beyond and helped me with my custom design the ring and the detailed craftsmanship is stunning and the stone sparkle my fiancé said yes and I have Agape Diamonds to think!!!!

View full review
Testimonial
Chris L Wuo

Best Buy of the year !

Purchase a lab grown diamond instead Other Natural Diamond and save thousands I went to Agape Diamonds I went to their lab grown diamonds category and purchased a loose stone the loose stone arrive three days later I took it to my jeweler it tested in appraised as an actual diamond it also came with a GIA certification and I could not be any happier with the results!

View full review

Agape Diamonds's reply dated Dec 12, 2019 to: Bethany H Aei's review

Thank you for reaching out to us and letting us know your concern . However we only carry 14K , 18k or platinum.

Please feel free to contact our customer service department at 1-800-861-5144 for assistance.

Thank you
Bethany H Aei

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Don’t buy over priced CZs

Updated by user Dec 09, 2019

Went to the jewelers today to have my rings cleaned, she said they were very beautiful and asked where I got them from told her and she said you know these arent real right? I said yea they are lab grown.And she told me no their not, she then tested them and I asked her nicely if she can test the metal and guess what!They are 10k but stamped 14k so please buyers beware she told me they only worth a couple of hundreds not thousands we spent over 2500 of my set only to find out that they are worth way less than that!!

So Monday morning Im calling because we just got them like a week ago!! Fake product don’t buy from them.. these so called simulated diamonds are fancy terms for CZs enhanced products still worth pennies like CZs please buy from other places not here because they send you fake products and I thought I was getting 14k white gold to find out my set is 10k white gold very pissed at this moment in time for their lies and scams from this company them and their fake reviews once I started digging more to find out they have done this to other customers and now I’m on a mission to let other not to buy from them!!

Please let’s file a lawsuit against them together!! Gonna look into a lawsuit towards Agape and their false advertisement and sent my rings for appraisals which I’m sure I’m spending more money for the appraisal than what the rings are worth but will be good to gave if able to file a lawsuit..

Original review Dec 08, 2019

Went to a jewelers today to have my rings cleaned, she said they were very beautiful and asked where I got them from told her and she said you know these arent real right? I said yea they are lab grown.

And she told me no their not, she then tested them and I asked her nicely if she can test the metal and guess what!

They are 10k but stamped 14k so please buyers be ware she told me they only worth a couple of hundreds not thousands we spent over 2500 of my set to find out it worth way less than that!! So sad Monday morning Im calling because we just got them like a week ago!!

Cons:
  • Fake
  • Lied to about quality
  • False product marking on rings
Reason of review:
Not as described/ advertised
Preferred solution:

Full refund

Agape Diamonds's reply dated Nov 21, 2019 to: Thom p Uco's review

That you for reaching out to us, we have looked up you information and neither the email address you used nor the first and last name match any customers in our system. We do offer 30 day free returns and lifetime warranty on all orders. Please feel free to reach out to customer service to arrange your free return if you are within 30 days fro your purchase date. Please call 1-800-861-5144 or customerservice@agapediamonds.com
Thom p Uco

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Never

Worst company out there fake diamonds they will steal your money don’t buy the need to be put out of business

Pros:
  • Fake
Cons:
  • Lie abs do t rerun calls or emails
  • How i was lied to
Reason of review:
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss:
$2900
Preferred solution:

Full refund

Agape Diamonds's reply dated Nov 02, 2021 to: Yashira A's review

Thank you for the kind words:) We strive to give our customer the best shopping experience with the highest quality product available on the market at the most affordable prices!
Yashira A

The most beautiful rings and amazing company

I absolutely LOVE my Agape Diamond ring! It’s gorgeous and exactly as pictured online.

Fantastic quality and craftsmanship. And the company was fabulous - excellent customer service!

Pros:
  • Customer service and the product it self
  • Price
  • Quality
Reason of review:
Good quality

Agape Diamonds's reply dated Nov 02, 2021 to: Patrick D Zyh's review

Thank you for the kind words:) We strive to give our customer the best shopping experience with the highest quality product available on the market at the most affordable prices!
Patrick D Zyh

Simply the best

Agape Diamonds - Simply the best

The showroom is impeccable, the customer service was beyond incredible, and they had an amazing inventory. I could've spent my whole day there.

I've been to Kay, Zales, International Diamond Center, Helzberg, and Ackerman in the past two weeks, and I just happened to notice Agape on the side of the road. What a "gem" this place is. I highly recommend saving yourself the stress and time by going here first.

Thank you guys! See you in December for the next purchase

Pros:
  • Customer service and the product it self
Reason of review:
Exactly as described/ advertised

Agape Diamonds's reply dated Oct 30, 2019 to: Tammy R Rvn's review

We thank you for reaching out to Agape Diamonds. We offer two free cleaning per year, This includes professional polishing and rhodium dipping if it is white gold. In your case the ring is yellow gold so it would only be professionally polished by our jeweler.
All gold does require cleaning and polishing from time to time depending on how often you wear the item.

Also if the ring comes into contact with house hold cleaning products this could reduce the luster of the gold and the jewelry could require more frequent cleanings and polishing.

Please feel free to contact our customer service at 1-800-861-5144 or email us at customerservice@agapediamonds.com
Tammy R Rvn

Gold on rings keep coming off

the gold on my rings keep coming of...i've had to send them back 2 times to get them fixed and they are trying to say its something that im doing and i know better...haven't even had them a year...paying 1500 for them and they prolly arent worth a penny what a joke....next step i see is a lawyer...cause im sure they will prolly change again.

Cons:
  • Lie abs do t rerun calls or emails
  • Poor quality
  • Cheaters
Reason of review:
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss:
$1458
Preferred solution:

Full refund

Agape Diamonds's reply dated Nov 01, 2019 to: Mary A Nio's review

Thank you for providing your feedback and letting us know about this issue, We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us. Please get in touch with us on (800) 861-5144 and we'd be happy to help you out.

Cheers,

Agape Diamonds
Mary A Nio

Worst company ever

Agape Diamonds - Worst company ever

Per the email I received asking for an update- They still suck. Still refusing to refund me.

They have the jewelry and want me to pay to have a defective item returned to me. They are rude and condescending. Whoever writes their emails has poor grammar and spelling skills. They are insisting I didn't contact them on the 16th where I have proof I did.

They claim I scratched these $3,000 rings after wearing perhaps 5 times for a few hours. I filed a complaint with the DOJ and will contact my local DA and more than likely file a civil suit.

Pros:
  • No pros
Cons:
  • Poor quality
  • Cheaters
  • False advertising
Reason of review:
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss:
$2950
Preferred solution:

Full refund

Agape Diamonds's reply dated Nov 01, 2019 to: Kelli Wfm's review

Thank you for providing your feedback and letting us know about this issue, We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us. Please get in touch with us on (800) 861-5144 and we'd be happy to help you out.
Kelli Wfm

Horrible service and business practices

We received our diamond requested a refund and were denied

After receiving our diamond in the mail it looked fake and we promptly requested the return authorization and sent it back only to have it sent back to us again a week later with an email stating g that the tag had been removed ... there is NO WAY that this occurred since we never even had it on long enough to have this happen ..

I literally tried it on .. Jared it and out it back in the nick .. tag attached an all .. I could clearly see that the large print said DO NOT REMOvE TAG.

I have contacted Agape several times to no avail with them stating that they have security cameras for items packed in and out of the facility ... I said great .. then show me the footage because somewhere there is a disconnect ... so show me Agape beca use I ah e not heard back from you...

it is ludicrous that it cost so much for a fake diamond that looks fake when a reputable jeweler would gladly keep the consumer happy with a real diamond purchase .. Shame on you Agape and give us our money back

Cons:
  • Lie abs do t rerun calls or emails
Reason of review:
Return, Exchange or Cancellation Policy
Preferred solution:

Full refund

1 comment
Guest

Same issue here !!!! They are horrible ... just want your money then run